fredag, mars 23, 2007

Äntligen hemma

Ja idag har det varit intensivt. Biokemi först (kändes som om jag åldrades 20 år, tiden stod banne mig stilla), sen physio (inget vettigt här heller) och direkt efter det examquestions genomgång med J. Det spöregnade ute, så jag tog mig en taxi hem där stackars N satt och fortfarande fösökte få det säkrade trådlösa nätverket att funka. Vi lagade middag och åt och efter tre timmar så kom vi till slutsatsen att det inte funkade. Tack och lov hade K tidigare köpt 2st 5 meters kablar så nu drar vi en av dom upp till mitt arbetsrum och den andra ligger sedan tidigare bakom soffan så jag har i alla fall internet på de två platser där jag använder datan. Så allt e frid och fröjd.
Så nu ska vi slappa med en flaska av det goda vinet vi drack på svensken och bara ta det lugnt!

Inga kommentarer: