måndag, mars 05, 2007

Nina goes bananas

The pursuit of happiness indeed! Jag var i sjunde himlen när jag lyckades hitta lite svar till immunologifrågorna som jag inte hade lyckats svara på än. Men lyckan varade inte länge. För efter middagen (Fisk i tomatsås med cocos, curry även så kallad Afrikafisk) så var det snart dags för physiology. Då kom huvudvärken sakta krypande och nu har grannpôjken bestämt sig för att öva julsånger på sin trumpet. Julsånger är nämligen det enda han kan och han kan det inte bra. Just nu lyssnar Nina på Jingle Bells.
Annars har jag haft massa energi till allt annat än pluggning (tog tom med mig en stol ut i köket så jag kunde stå utan kryckorna och laga mat (lade upp gipsklumpen på stolen) som jag sedan hoppade i en cirkel runt när jag skulle ha olika grejer). K tittade bara konstigt på mig när hon kom hem men personligen var jag överlycklig. Sen så råkade jag se mitt horoskop för idag i en tidning och voila:
Du känner dig just nu positiv till det mesta. Kanske är du mer energisk än vad din fysik riktigt orkar med.
Hahahahahahahaha

Inga kommentarer: