måndag, mars 12, 2007

Klumpig var ordet

Att Nina inte är världens smidigaste har ni kanske redan hunnit räkna ut... Men idag står jag och diskar upp efter middagen och helt plötsligt så står jag inte med en blå glasskål i händerna längre. Om man ska se de från det ljusa sidan så har jag mer glas att dela ut till folket när de kommer men jag har ingen aning om hur jag lyckades ta sönder den *piiiiiiip* (amerikansk censur) skålen. Ena sekunden var den där i mina händer nästa sekund så låg stora glasbitar högt upp på armarna. Tack och lov inga skärskador med undantaget för två små på de mest underliga ställen. Inget på handlederna i alla fall så folk kommer nog inte tro att jag är självmordsbenägen. Men jag har ju inte pluggat färdigt immunologin än så vi får väl se hur glad jag är när jag är färdig!
Skämt åsido så är jag helt övertygad om att det är fredag idag så fram tills K drar upp mig vid halv sju så tänker jag ha sovmorgon och därmed basta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh, kan jag få skärvorna till mitt projekt?! det skulle funka bra med den torkade kiwin =)

Nina sa...

Kan lätt bli lite terroristvarning på att skicka glasskärvor i en box! Men du kan få mängdrabatt om du har ansvaret för frakten! Annars e ett hett tips att ställa dig i köket på egen hand och göra en Nina