söndag, mars 25, 2007

Ja hej och hå

Det blev en del som blev gjort trots allt. Har lite lätt ångest för skolveckan det ser inte roligt ut nu. Men på fredag är allt över för då är det påsklov! Jippie! Fast flyget går klockan 07,40 från Budapest vilket gör att jag måste åka mitt i natten från Pécs! Hurra! Nina kommer vara sååå trött på fredag. Men hittils har jag inte kommit i en situation som inte kaffe kan bota...
Ingen förbättring på farfar fronten. Fått penicillin men det är typ allt också. Så det känns lite småjobbigt just nu..
Anyway såg en lite annorlunda film ikväll. Pans labyrinth. Eller El Laberinto del Fauno som den egentligen heter. En film på spanska så det var lite intressant men med subtitles of course. Den var helt okay men inte alls som jag trodde den skulle vara.
Men men nu ska jag gå och lägga mig.
Natti natti

Inga kommentarer: