torsdag, mars 29, 2007

packningshysteri?

Nej någon sådan har jag inte haft. Jag slängde ner lite diverse saker och ting i resväskan (den är ju inte ens halvfull!!! Bra jobbat), bestämde mig för vad jag skulle åka i och drog iväg igen för ett nytt möte med Herr Ungerska Staten. Detta mötet var inte lika trevligt som det förra för att jag fick vänta i en och en halv timme (förra gången tog det 20 minuter) trots att jag hade nr 6 (förra gången 12) för att de skulle få ETT papper som saknades förra gången. Stackars K som satt och väntade på mig i nästan 1 timme inne i stan. Men vad är det man säger, fint folk kommer alltid lite sent och jag kom riktigt fashionabelt sent;). När det blev min tur tillslut så tog hela proceduren 5 minuter och jag fick ett papper tillbaka där det stod att jag hade lämnat in mitt papper. Så staten vann totalt inga papper på mig idag;)
Efter hela grejen så åt vi middag och gick och köpte lite vin till vakan ikväll. Vakan är alltså väntan på att min taxi ska komma och plocka upp mig klockan 02.00 inatt... Hurra!
Nu har jag bara skor, necessär och extern hårddisk kvar att packa ner. Å kommer över klockan 18 så jag kan hjälpa henne med ungerska läxan innan jag åker, N kommer klockan 19.00 för att pilla med internet. Något säger mig att jag borde packa ner det sista nu.

Äh vad sjutton jag går ner och dricker lite vin istället så somnar jag förhoppningsvis gött i taxin...

Inga kommentarer: