lördag, mars 03, 2007

Update

Ja så lång runda blev det inte!
Först och främst så lyckades jag och K supa killarna under bordet redan på första stället. No offense men det var sjukt lätt bara sig botten upp och låta bli att dricka upp allt själv. Pga av händelseförloppet undviker jag att skriva hur mycket vi drack. Efter två ställen till så lämnade alla guys mig och K för de fixade inte mer. Då bestäme vi oss att vi skulle gå till cyranos och shakea loss lite. På väg ner till Cyrano så lyckas Nina naturlish trampa snett med sina skyhöga klackar (jag vet att jag inte borde gå i det but me likes) och cyranos blev inställt och sjukhusakutett faktum. Det visade sig att jag lyckat skada samma fot som förra året bara medialt istället för lateral (talofibular och calcaneofibular ligaments) så nu sitter jag här med gips upp till knät. Igen.
Men det hela tycker jag bara är ytterst komiskt. Dessutom fick vi träffa den ytterst trevliga Dr G som vi nu har telefonnumret till och vice versa. Jaha detblir att hoppa på kryckor till på torsdag igen! Jippie
Nu ska jag hasa mig nedför trappan och gå å lägga mig!
Godnattkramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för rolig, kryckmaja. Halta lungt. Haha. Puss gumman, Din favvogranne