torsdag, mars 22, 2007

Datorn är sjuuuuk

Ja min fina IKEA-maskin som vi kallar min dator för härnere har tagit semester. Den funkar helt okay men vill inte ha något med det trådlösa nätverket att göra. Eller rättare sagt. Den hittar nätverket när vi inte ha lösenordsskyddat det men så fort den är lösenordsskyddad så vägrar den att ansluta. N (inte jag en annan N) sliter i håret och vi har just nu en temporär lösning med en kabel in i maskinen. Jag vill ha en ny dator! Tyvärr så vågar jag inte föreslå detta till pappa så IKEA maskinen och jag får hålla ihop ett tag till...
Var och hälsade på den ungerska staten idag. Eller snarare immigrationskontoret! Herr Staten var väldigt trevlig och det verkar som att jag får stanna kvar i landet, allt jag har kvar att lämna in är ett bankstatement. Jaha det ska jag nog kunna fixa fram... Om jag någonsin får tag i min kära far;)
Puss

Inga kommentarer: