tisdag, mars 13, 2007

Vårsol!

Idag när jag blev färdig med histologiseminaret (det var en jäkla massa information som brände sönder mitt stackars huvud) så promenerade jag och J så sakta hemmåt. På vägen så mötte vi K och 2 x O som gav oss jordgubbar! Så där gick vi i solen och smaskade på jordgubbar klockan 18 på kvällen och det var en riktigt behaglig temperatur på 17 grader (19 grader i skuggan på dagen) och diskuterade bland annat hur vi ska lägga upp vårt fortsatta arbete med regions of the neck inför morgondagen! Efter att ha lämnat av Jon i centrum så mötte jag upp övriga initialer på skolan när de var färdiga så tog vi oss en liten promenad till och gick och satte oss och åt middag på Coffeins uteservering. Deras Epres Limonade (jordgubbslemonad) är så sjukt god!
Härlig avslutning på dagen precis vad jag behövde!

Inga kommentarer: