måndag, mars 05, 2007

Lista

Jag vet att ni har saknat dom! Orkar ni inte läsa igenom den så gör det helt enkelt inte, annars tycker jag att det är ett kul sätt att lära känna mig på...
Sen får ju förstås alla som vill också göra den, i sin egen blogg eller släng in den som en kommentar så jag oxå får kul fakta =)

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag? Glad och crazy i en salig blandning
När är du lycklig? När allt går som jag vill
Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare eller advokat alt sjöjungfru som riktigt liten
Vilket är ditt starkaste minne från barndomen? Hmm e det en fråga att ställa till någon som har alzheimers?
Vem var ditt livs första stora kärlek? Robin
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast? Kommer inte ihåg om jag har sagt det någon gång
Vad handlade ditt senaste utbrott om? Säkert Immunologin ´"/%=(/%#"=(&/#&?
Hur vill du helst transportera dig?I sverige: i min bil I ungern: Apostlahästarna
Vad är det närmaste döden du kommit? Hjärtstillestånd
Vilken är din största last? Kaffe
När googlade du ditt namn senast, och varför?För något år sedan för att se hur många som hade samma namn som jag
Vilket är det värsta kok stryk du fått? Som någon har gett mig eller som jag har lyckats ramla mig till?
Vilket är det märkligaste sms du fått? Det är finns många sjuka sms att välja mellan
Har du nån gång blivit förföljd? Jepp, stalkerwarning

Well that's all for now;)

1 kommentar:

Anonym sa...

http://i-bella.blogspot.com/