onsdag, mars 07, 2007

Min dag part 2

Ja jag lyckades faktiskt komma iväg till min andra lektion. Dessutom var jag i tid (pluspoäng till Nina). Efter lektionen som handlade om absolut ingenting så tog jag taxi hem så fort som möjligt. Taxichauffören var en intressant typ som satt och lyssnade på allt jag och K sa till varandra för att sedan så fort han hörde ett namn eller ord han kände igen lägga in en lång mening och något som hörde ordet till. Var kul en stund men efter ett tag blev det bara jobbigt!!!
Väl hemma så såg vi Tomb Raider (länge sedan sist) som innehåller min absoluta favoritdikt(se förra inlägget). Den har varit min favorit sen jag läste den i en engelska bok för länge sedan.
Sedan åt vi middag och nu har jag försökt att ta tag i pluggningen. Men min motivation har fortfarande kafferast sås å fort den kommer tillbaka så ska jag skälla på den för att den tog rast så länge. Fast man får lova att skälla snällt annars kanske den springer iväg för gott;)

Ps Min städerska ringde idag och talade om att hon inte kan komma och städa på fredag för hon ska åka till Egypten. Äckligt var ordet. Äckligt!
Någon som vet vart min dammsugare finns någonstans?

Inga kommentarer: