torsdag, mars 01, 2007

Jag inte klara språket särskilt bra

I vet inte if det var att we var trötta eller om den swedish husmanskosten satte våra brains på spinn men after maten så kunde neither av oss prata ordentlig svorsk i vanlig ordning.
Här blandades det ej vilt mellan magyarul, svenska, english og norsk och resultatet blev att vi båda låg ner i varsin fåtölj och kiknade av skratt.
För när man inte ens på tredje försöket kan få fram orden ordentligt då är det något fel!

Men men ska försöka få ner lite skrift här som ska vara hyfsat gramatiskt korrekt i alla fall.
Det var så ljummet ute nu ikväll så imorgon är det numera bestämt att det ska bli klänningdag oavsett väder. Vet bara inte vilken klänning än! Herregud hade jag för fyra år sedan sett mig själv idag så hade jag fått en hjärtattack! Jag gick ju knapp med kjol då...

Imorgon blir det utegång! Jippie, ska ju till Ildiko tidigare på dagen så då ska hon få fixa till mig så jag ser presentabel ut! Kul Kul kul spritter i kroppen redan nu!

Tjipp

Inga kommentarer: