söndag, mars 11, 2007

Dörrknackning

Igår kväll var det verkligen ett supertrevligt gäng som samlades för att fira Å. Det var ost och vin och Maräng Suisse och vi pratade och hade det hur trevligt som helst. Jag ramlade in hemma i lägenheten runt ett-tiden och tyckte det skulle bli så skönt att gå och lägga mig för jag var supertrött. Men icke sa nicke för sova gick absolut inte. Vet inte hur många lammstekar jag räknade och hur länge jag låg och vred och vände mig i sängen. Men till slut gick det i alla fall. Men imorse så vaknade jag då 20 minuter före väckarklockan ringde och då var det bara att gå upp ingen pardon. Fixade iordning lite frukost och sen satt vi och myste fram tills det ringde på porttelefonen.
Det var tydligen någon engelsk organisation som ville prata med engelsk talande studenter (på en söndag ??!!!) så K släppte in dom i trappuppgången. När de kom upp så visade det sig att det var kristna missonärer som ville frälsa oss i detta katolska land. Nej tack!
Nu ska Nina ta och plugga immunologi innan det bär av nedåt till varmare regioner;)

Inga kommentarer: