fredag, mars 02, 2007

Hihi

Ja nu e det fredagskväll och Nina ska för en gångs skull ut på stan! Ser fram emot den så mycket. O,O,K,J och moi har bestämt att vi ska visa J alla ställen i Pécs eftersom han bara e här på besök. Det kan gå ganska fort tänker säkert ni flesta men vi har räknat med att det blir en sisådär 11 ställen att besöka så de är tur att kvällen är ung. Får se hur många vi hinner med.
Efter physiologin(där vi stimulerade muskler och nerver, min tumme rörde sig själv utan att jag "befallde" den att röra på sig) så åkte jag hem i spöregn och vi lagade skinkstek med potatis, sås och grönsaker till middag. Tillsammans med en flaska av mitt och Ks favvo-vin a bottle of Merlot. Efter det såg vi en film och så blandade O White Russians till oss. White russian (istället för mjölk) med kakor om man fortfarande har en del av barnasinnet kvar är väldigt gott!
Men nu ska jag göra mig iordning för vi startar kvällen på Plaza!
Puss på er sötnosar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Då ringer jag å väcker dig klockan åtta imorn bitti och ser hur du mår ;)