onsdag, februari 13, 2008

Vart tog onsdagen vägen?

Ja efter ett snabbt platsbyte imorse och lite frukost i farten så var jag på plats i mitt kära gamla bibliotek igen.
Fick lite gjort.
Å kom och vi gick ner to the cafeteria och tog oss en kopp kaffe.
Gick tillbaka till biblioteket och fick lite gjort.
Dags för lunchpaus. Får total ångest över att ha haft två pauser med så kort tid emellan. (Säger ju det examensperioden är icke glömd av Ninas kropp). Det var dessutom hundra miljoners lång kö på både bufé och bageriet men hann få mig en dubbel cappuccino och en pogácsa innan föreläsningen började.
Lååååååååååååååååååååååååååååååååång föreläsning. Hundra tusen miljoner fakta man ska kunna.
Nina stapplar ut därifrån och upp till biblioteket. Får lite gjort.
Promenerar in till centrum och frisören.
Sitter rätt upp och ner i 3 timmar. Träsmak i rumpan. Men läste lite om vitaminer. Betoning på lite.
Möter K och drar hem till henne för en kopp kaffe och lite snack. Det var ju verkligen hur länge som helst sen sist.
Möter upp Å och vi tar en snabb promenad ihop.
Nina stapplar in genom dörren här hemma 20.45 och gör iordning sig en macka och yoghurt. Skönt med mat i magen för Pogácsan var verkligen år borta.
Vart tog onsdagen vägen?
Jag tror jag kommer få magsår om mitt schema ska vara så här fullspäckat. Men frisörbesöket var nödvändigt! Jag vet jag är fåfängd!

Inga kommentarer: