söndag, februari 03, 2008

och det slutade inte där

för eftersom media markt fortfarande var öppet så släpade vi oss ut ur lägenhetens varma vrå och utt i stormen (oh ja den existerar även här) för att ta oss ner till Arkad. Men det var väl värt mödan för jag hittaden den! Mitt blivande kylskåp. Perfect helt enkelt det kommer göra sig sjukt bra här hemma. Dessutom blev det ett nytt headset för mitt gamla funkade knappt eftersom Chanel hade tuggat sönder det.
Efter Arkad så kom jag hem och sen vände jag nästan i dörren och åkte vidare till S som har kommit tillbaka från thailand och där blev det filmkväll och det var hur mysigt som helst. Vi såg Charlie Wilsons war med thaitextning som var sjukt kul och som jag egentligen inte fattade så mycket av men sedan såg vi The Lakehouse också och den var ju hur fin som helst.
Nu har jag kommit hem till min lilla lägenhet igen och jag måste verkligen gå å lägga mig. Imorgon ska klockan ställas så jag hinner vrida tillbaka dygnet för nu har jag gått och vänt det totalfel igen. Typiskt mig. Ja ska bara sätta på bäddvärmaren först och sen ska jag krypa ner.
Godnatt på Er

Inga kommentarer: