fredag, februari 15, 2008

En bra start på helgen

Till skillnad från igår så är detta en superbra start på dagen. Till att börja med så vaknade jag före väckarklockan (!!). Det har inte hänt på väldigt länge. Jag var till och med helt klarvaken och inte det minsta trött vilket ledde till att jag kunde ligga och dra mig i sängen vilket är bland det bästa jag. För att göra saken ännu bättre så har jag bara en lektion idag! Eftersom surgeryn är bara varannan vecka så betyder detta att jag har lektion från 10-12. Häääärligt. Sen blir det en sväng till gymmet. Fredag= PE och sen hem och duscha och börja göra sig iordning inför International evening som går av stapeln ikväll. Wohoo! Efter det blir det utegång och detta ska bli så jäkla kul! Hurra hurra hurra. Me likes international evening. Men nu ska jagdra mig iväg till skolan för att visa upp för EPO (inte drogen) att jag har ett kvitto på en viktig transaktion. Sista dagen för detta är *host* idag. Living on the edge...

Inga kommentarer: