fredag, februari 08, 2008

Strålande morgon

Tänk vad mitt humör kan ändras bara med några timmars sömn.
Trots att hela kroppen värker och är tung idag så är det en strålande dag ute och jag är verkligen på gott humör. Idag står först och främst skolan på schemat. Pathophysiology och sedan surgery!! Hoppas hoppas hoppas surgeryn blir rolig. Har ju tom fixat in mig på en liten elective kurs. Basic minimally invasive surgery har jag för mig att den hette. Aaaah lycka!
Efter surgery blir det en trip till gymmet, det är helt galet jag vet men idag är det för PE. Ska dock ta det lugnt. Det går inte att ta det så mycket annat i det statuset mina ben är i.
NU ska jag ta och göra något åt mitt hår dra på mig en klänning eller någonting. Hoppas att min värsta mardröm inte blir sann idag samt sluta att vara paranoid =)
Kram på er

Inga kommentarer: