tisdag, februari 26, 2008

Nu sätter jag mig ner!

Jag tycker det är trevligt att ha mycket att göra om dagarna. Makes life easier när man slipper sitta och rulla tummarna! Men nu erkänner jag! Jag är trött! Väldigt trött till och med. Idag var det trevlig autopsy utan lik bara hjärnslicening. Sen har jag suttit på biblioteket istället för att vara ute i solen för att förbereda mig inför studiemötet imorgon. Den första frågan jag hade fått var så fruktansvärt lång att jag nästan misste lusten att leva men lite solterapi¨lyckades bota detta och sen var jag fit for fight igen.
När jag kom hem en si så där strax efter åtta så har jag bakat chokladcupcakes med hallonfrosting... Synd att man inte hade någon här som kunde hindrat en från att äta upp halva smeten *magknip*
Så nu sitter jag här helt hög på socker och köket ser helt bombat ut. Fast diskat undan det har jag faktiskt gjort. Pluspoäng till Nina!
Men nu känner jag uhr tröttrynkorna börjar komma så nu ska jag snart krypa till kojs. Imorgon är en lång dag det med.

Inga kommentarer: