torsdag, februari 07, 2008

Dagen som aldrig ville ta slut

Detta har varit en lång dag. Har varit borta nästan tolv timmar. Lämnade lägenheten kvart i åtta på morgonen. Första lektionen var histopatho och jag var så trött så jag visste knappt vad som var bak eller fram. Efter det var det en fruktansvärt tråkig microbiologi timme där han höll på att mala om exakt samma saker som igår! HUR E DET MÖJLIGT??!! Gör mig irriterad. Sen var det dags för lite lunch. Sen en liten tur till biblioteket. Vidare till pathology lecture. Ungefär nu så ville hela Nina bli färdig med dagen. Men ack nej. Dags för pharma med biotransformation duden. Han som inte kollar på klockan. Han som bara maler och maler och maler. Han som inte släppte oss förrän tio minuter efter att vi hade slutat vilket inte uppskattas eftersom det började ryka från min hjärna långt innan dess.

Efter denna horribelt långa skoldag så begav Å och jag oss ut på en liten promenad för att uträtta ett litet ärende. En ca 4 km promenad blev det och sedan direkt till gymmet efter det. Jag är D Ö D i kroppen.
Kom hem 19.06 och fixade snabbt ihop lite middag och nu har jag även hunnit med att göra snickerskakor som jag har pratat om i tre dagar att jag vill göra. Nu ska jag bara diska upp och sortera in mina kläder innan det är dags att somna.

Inga kommentarer: