söndag, februari 24, 2008

Bränd förrädare

Ja efter att ha suttit på min härliga balkong i endast ett litet linne så kan jag nu tala om att jag har övergått till en lite mer röd ton. En svag skymtning bara men jag vart ändå lite paff eftersom det trots altt fortfarande är februari! Men länge leve Pécs! Hoppas inte att det återgår till att bli kallt igen för sorry men det kan jag inte ta! Det kommer bli totaldepression då!
Som alltid när jag har spenderat för mycket tid hemma så går jag omkring med ett konstant sug efter något att tugga på!
Till lunch försökte jag mig på lite salladsrester men det blev väldigt äckligt efter ca fem tuggor så det fick vara.
Så efter en timme till var det dags att klättra upp i mitt skafferi för att leta efter en liten söt kaka eller något annat sött som inte är godis eller rent strösocker att tugga på.
Men efter att ha känt mig själv i 22 snart 23 år så vet jag om den här egenskapen hos mig och därför så inhandlar jag inte alltför ofta sånt. Bara yoghurt müsli clusters från tesco men de hade jag redan ätit upp. Jag hatar mig själv just nu för att jag känner mig själv så bra! Det är inte rättvist!
Så inte någon kaka för mig jag vet att jag har äpplen i kylskåpet men det frestar inte ens.
Kan jag inte ens skylla på att jag har PMS? Eller att det är jättesynd om mig som har sol i Pécs? Äsch inte ens det hjälper eftersom DET INTE FINNS NÅGOT GOTT I SKAFFERIET!!!!!!!! PMS eller inte.
Nu ska jag starta en maskin tvätt. Jippie

Inga kommentarer: