tisdag, februari 12, 2008

Music morning

Eftersom det är tisdag och den hemska måndagsförbannelsen är borta så är jag faktiskt på ett strålande humör denna morgon!
Det är trots detta en helvetisk kall morgon med 3 värmegrader ute, mulet och dimma. Illa illa illa. Men jag bryr mig inte. Det är tisdag.
På schemat idag står det skola, Arkad, hem och sedan en långpromenad.
Min käre vän herr A sände mig två låtar igår kväll och de var så jäkla bra att de går på repeat denna morgon. Men mina kära grannar ovan mig behöver inte oroa sig för jag har på speakersen på låg nivå. Måste ju försöka vara en god granne någon gång ibland också.


Här får ni den första låten.



Är det bara jag som tycker han ser för rolig ut när han sjunger in your eyes ? Men låten är bra!
Så var nu snälla mot era grannar och spela dom inte fullt ut på repeat.
Credits for the songs to A

Inga kommentarer: