onsdag, februari 27, 2008

Stämplar ut

Ja jag stämplade ut från biblioteket för en liten stund sedan! Traskade hemmåt! Det var lite sämre väder idag men man kunde fortfarande sitta ute fast koftan var tvungen att komma på! Det var lite tråkigt men fortfarande inget att klaga över. Jag har tyvärr hört någon mumla om att det ska komma snö hit igen men det vägrar jag så jag lyssnade inte.
Hemma fick jag ett mycket trevligt mail från min praktikplats i sommar och jag blev så glad! Helt överlycklig faktiskt nu leker livet!
Har ätit lite middag också. Grönsakssoppa med en skvätt ungersk paprika Piszta i för att får den lite eldig. Nu sitter jag här och är grymt sugen på en äggmacka men jag tvekade i tå sekunder innan jag satte på plattan! Vet ni varför? Allt kolesterol som man ska äta på en dag finns i en ägg gula. Det är ju helt sjukt! Vad händer med allt annat jag har ätit under dagen? Jag hatar pathophysiologin den förstör ens liv. Men å andra sidan så innehåller en ägg gula även alla B vitaminer förutom folsyra så jag håller mig till att vitaminer är nyttiga och gör mig min äggmacka. Ikväll blir det spinning!
Nu ska jag gå och klibba ihop mina kärl! Ciao

Inga kommentarer: