fredag, februari 29, 2008

Äntligen Fredag!

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest men fredag är ändå den dagen som känns bäst... Lalala
Fast igår så blev det risgrynsgröt hemma hos S medans vi gick igenom vitaminer och patho cases. Idag har jag en (!!) lektion. Prov på vitaminer. De som klarar provet får en bit choklad eller en frukt. Klarar man det inte händer inget. Sådana prov på universitetet är trevligt tycker jag. Sen efter skolan så kommer det vara fullt upp. Det blir en sväng till gymmet (just nu känns det måttligt roande men hey det är bara att bita ihop)´. Sen hem och duscha etc sen ska jag och Å dra till Arkad för att shoppa lite nödvändigheter *harkel* Sen sist men inte minst så ska jag träffa J!
Men vi tar en sak i taget. Jag kan ju ta och börja med att springa iväg till mitt "prov"! Ja det ska jag göra...
Beri-beri
Pellagra
Hemarolopy
Scurvy
etc etc

Inga kommentarer: