fredag, februari 15, 2008

International evening

Yes ikväll smäller det!
International evening för alla pengarna.
Eftersom ingen vettig människa skulle sätta mig på att laga svensk mat så kommer jag därför att sälja t-shirts. Så alla som ska på det här eventet får lov att komma förbi och handla en t-shirt av mig!
För er som inte riktigt fattar vad det är jag svamlar om så är international evening ett event anordnat av english program och german program av medicinska fakulteten anordnar. Vi presenterar våra hemländer genom mat och uppträdande. Detta året kommer det bli större än någonsin då 26 länder har bord där de presenterar typiska nationella rätter och även ambassadörer och diplomater från många av länderna kommer. Som sagt det ska bli hur kul som helst. Nu har jag dessutom nästan klart för mig vad jag ska ha på mig och jag antar att jag borde gå och göra mig iordning eftersom jag ska vara i skolan om lite drygt en timme och hjälpa till.
Efteråt blir det utegång! Härlig fredag puss puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska naturligtvis ha på dig en av t-shirtarna du ska sälja =)