söndag, februari 10, 2008

Inte så vidare huslig part 2

Ja jag får säga att jag är vääääldigt skeptisk till om detta brödbak kommer att resultera i ätbart bröd!
Mina farhågor besannades när jag skulle ta och knåda ut degen och det som kom ut bunken såg ut som ett monster i en anime film. För er som inte har sett anime kan jag talar om att det ser inte alls ut som en bröddeg bör göra! Jaja än är inte loppet kört.
Eftersom det är en slapp söndag kväll så har jag nu invigt min ljussnurra och tänt mina andra ljusstakar och tänkte ta och slå mig ner och se en film. Fick en av J innan jag drog hem till sverige som jag inte haft tid att titta på tidigare.
Sen kanske det blir en liten nybakad brödbulle till kvällsmat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin! Gillar att det blir ett mönster på väggen också av ljusen!