lördag, februari 09, 2008

High five

Ja igår blev verkligen en intensiv dag. Surgery var faktiskt helt okay. Lite ögongodis varning på läraren så denna kursen kommer nog att överlevas. =)
Efter gymmet så var det bara hem och byta om och sedan var det middag på Lemon och sedan hem till Å för att göra oss iordning och så utegång på detta.
Herregud vad kul det var! Först lite happy hour på tex mex med en kanna frozen strawberry daiquiri. sedan vidare till Cyranos där vi dansade loss och träffade nya och gamla personer. Blev lite ledsen över att min man N ska lämna mig i en termin men som en ordentlig fru får jag väl stå ut.
Ah det var så himla kul! Det absolut bästa var att eftersom jag promenerade tillsammans med Å hem så hann jag "nyktra till" innan jag gick och la mig så idag mår jag hur bra som helst!!!! Är inte ens trött eftersom fick sova ut ordentligt. Livet är härligt.
Fick ett litet sms från syster yster igår. Hon var på genrepet till melodifestivalen och min älskling Björn Gustavsson var där. Så orättvist! Han är ju bara bäst jag ska bli hans groupie innan jag blir vuxen =P

Nu lite musik medan jag gör mig iordning för en liten promenad för att hämta mina grejer hos Å.
Kram!

Inga kommentarer: