söndag, februari 17, 2008

Godmorgon

Idag så kände jag igen mig själv lite bättre! Halv tio that's more like it.

Mina fötter har börjat hämta sig efter fredagskvällen men jag känner fortfarande av det. Sen har också en mysig liten träningsvärk börjat komma smygandes.

Anyway. Igår på eftermiddagen så mötte jag upp Miss Å för att ta en kopp kaffe tillsammans med henne! Efter det blev det en sväng till stora interspar i Arkad.

Innan vi gick ner dit så gick vi bara in på Douglas för att spana in Ws fina ögonskugga. Men där blev vi uppfiskade av en som jobbade där och så vips var vi fullsminkade. Haha ja det passar ju bra när man är lite slö dagen efter och känner sig allmänt sliten.

I alla fall om ni undrar varför jag gick till två olika spars så beror detta på att de inte hade någon tofu på det lilla spar i närheten av mig.

Nu kanske Ni istället undrar varför jag var så tvungen att ha just tofu tills idag. Jo för jag ska laga tofurisotto till vår "gruppträff" uppe hos SP. Jag har även i ett svagt ögonblick lovat att laga cheesecake. Kort och gott efter att jag hade ätit ute med J ¨så ställde jag mig och bakade cheesecake. Det verkar ju som att den har stelnat som den ska så nu hoppas jag bara att den är god också!

Inga kommentarer: