fredag, februari 22, 2008

Men varför är jag så trött?

Hej hopp! Fredagen är här! Äntligen! Den kunde inte kommit tidigare. Inte för att jag vet vad som kommer bli så speciellt med helgen eftersom det kommer att bli plugg och möte ändå men det känns ändå tröstande att det är helg på något sätt.
Hela min kropp skriker efter kaffe och anklagar mig för misshandel... Det kanske är därför jag är så trött?
Men jag klarade mig utan mjölk i hela köket imorse i alla fall. Det är alltid framsteg.
Vidare blev jag väckt av J som ringde och väckte mig. Så sjukt självbelåten över att han var uppe före mig!
Ah well jag får väl ta och göra mig iordning till skolan då! Har sjuk lust att ha kjol eller klänning på mig men eftersom jag ska ha surgery propedeutics så går inte detta. Tänk liksom oj då luta sig över en patient för att känna på magen etc.. Nä byxor får det nog bli. Detta mina damer och herrar var dagens I-lands problem och nu ska jag gå och spackla trynet,.

Inga kommentarer: