söndag, februari 03, 2008

Moahahahaha

Jag höll på att vrida nacken av tanten inne på Douglas som bara helt fräckt gick före mig i kön till kassan. Så himla fräckt. Men sen småskrattade jag bara åt det oerhört fula läppstiftet som hon hade på sig. Haha SÅ FULT. Vad som var ännu mer roligt var att hon beställde tre likadana från kassan för de hade inte inne fyra st av detta läppstift. Det var ett knall ORANGE läppstift. Haha tårarna rinner än och allt känns mycket bättre nu...
Vidare så är jag nu stolt ägare till ett kylskåp som kommer att komma hem till mig på tisdag. Sen fick det bli ett par högtalare till datan också från Logitech. Mitt skrivbord ser ut som om det är sponsrat av logitech men hey det verkade vara ett bra ett i alla fall och högtalarna på min dator suuuuuger! nu ska jag koppla in det så jag har lite music att lyssna på när jag städar upp och packar upp här hemma.
Sen ska jag skicka ett mess till Z och be honom att ta med sig sin pappa och en skruvdragare så att de kan montera min ljussnurra när de kommer för att hämta hyran och ta kylskåpet med sig. Livet kan inte bli mycket bättre än vad det är nu

Inga kommentarer: