tisdag, november 20, 2007

Tisdagen är avklarad och resten av veckan upplanerad

Ja igår kväll somnade jag innan huvudet hade nuddat kudden herregud vad trött jag var! Ändå var det som en dimma som jag gick upp och promenerade iväg till skolan! Jag tror inte jag vaknade till liv förrän efter patholecturen... OMG det var mycket kaffe som behövdes innan den dimman lättade...
Sen gick det helt plötsligt upp ett ljus för mig! Varenda jäkla kväll är uppbokad denna veckan! När hände detta??!! Stackars JS som jag hade lovat att träna salsa med någon dag innan fredag! Men vi kom överens om att träffas innan lektionen och öva lite....
Tur att nästan allt är fixat inför lördagen i alla fall annars vete skjutton hur jag hade hunnit! Mjau känns att examensperioden kryper närmare...
Nu har jag i alla fatt fått middag i magen och jag håller på att soman nu igen... Å kommer snart förbi och drar med mig på en promenad det ska bli skönt! Sen när jag kommer tillbaka så blir det nog att krypa ner i sängen och se en film. Har ägnat halva eftermiddagen efter att jag kom hem från skolan till att skriva om min neuropsychology hemläxa... När jag skulle läsa igenom den (jag skrev den ju igår) så fattade jag ingenting. Nothing made sense... Det är sånt jag får när jag gör grejer och ögonen går i kors samtidigt. Så det var bara att skriva om, leta upp faktan igen och göra bättre... Tur att redovisningen är imorgon...
Herregud nu somnar jag snart Å skynda dig!

Inga kommentarer: