onsdag, november 21, 2007

Annoyed

Jaha well då är snart denna onsdagen över!
Pharmacology var som förväntat väldigt tråkig! Varför bara äldre torra lärare med monotona röster? Jag lovar att om jag skulle ta i någon av dom så skulle damm falla av. Bästa att låta bli! Men efter att jag hade gett upp hoppet om föreläsningen och bara antecknat vilka som var rubrikerna så att jag kan kolla upp det själv så kom jag ganska långt i funderingarna över vad olika människor ska få i julklapp i år! Dvs om de har varit snälla nog.
Efter det så var det att kasta i sig en smörgås och en kopp kaffe till och hoppa iväg till basic surgery department. Där var det ju helt galet! Microsurgery! Vad skjutton! Så in i *piiiip* svårt! Sitta och stirra ner i ett microskop och försöka göra stygn under microskåpet! AAAhhh det var sjukt sjukt sjukt svårt! Den lilla delen av perfektionist jag hade inom mig hade stora problem och acceptera detta! tyvärr e det ju inget du kan öva på hemma för vem råkar ha ett stort microskop under sängen?
Sen på neuropsykologin så glömde läraren bort att han hade gett oss läxa! Suck.... Nu ska jag gå och ta ut all ilska på cykeln! Ciao

Inga kommentarer: