lördag, november 10, 2007

Respiration

Ja igår så hade jag mina kära electives! Innan de började kom Å förbi och vi fikade lite här hemma och eftersom jag på torsdagkvällen hade introducerat J för House så fick inte han speciellt mycket gjort heller moahahahaha ;P
När jag skulle promenera till skolan så kom karman ifatt mig och himmlen totalöppnade sig! Det var ca tre meter breda floder som man var tvungen att korsa för att överhuvudtaget komma fram! Jag hatar regn!!! Katt-astrof
Efter electivsen där jag lärde mig mycket intressanta saker, som att ett problem i ett förhållande är att kvinnor köper för mycket skor, så var det bara att skynda sig hem och hämta upp böcker etc och bege sig hem till S för studiemöte.
Efter en lång promenad hem i mörkret så fick min fredagskväll bestå av mer plugg =) Vem har sagt att jag har ett liv=) Idag var det bara att fortsätta på samma stil! Respiration! Yay!!!

Inga kommentarer: