söndag, november 18, 2007

Men men

hallå vad tog denna dagen vägen då Efter att ha gjort flera tappra försök till att öppna böckerna så har jag insett mig besegrad. Telefonerna ( oh ja det ska vara plural ) har ringt nonstop idag. Det var värst vad man blev populär helt plötsligt! Men nu är det tyst i alla linjer!

Snön börjar töa bort utomhus... Snyft innan jag ens hunnit utanför dörren och forma en snöboll och kastat på någon väl vald ungrare....

Jag har gripits av världens lust att ha klänning på mig ikväll... Lite hmmm intressant med tanke på dagens väder men hey som min blondin kompis Bebis säger det är ju bara att ha på sig tjocka strumpbyxor. Sen så lägger jag till en parantes att jag kommer att frysa häcken av mig men det är det fane mig värt!

Nu är det dags för en kopp kaffe till innan koffeinet rymmer ut ur kroppen!

Inga kommentarer: