måndag, november 26, 2007

and I'm still smiling

ja gott folk! Det har varit en lång dag! Men på något sätt så har den varit helt okay! kom precis hem! Efter ett knäppt surgery prov så bestämde jag mig för att ta en promenad bort till Spar som ligger borta vid surgery dept istället för det som ligger närmast mig för där har de goda salladsmix påsar så jag kunde göra god grekisk sallad! Efter att ha gott runt i cirklar inne i affären och velat runt ( naturligtvis var mixpåsarna slut ) så skulle jag börja dra mig hemmåt finally! då hade himmelen öppnat sig medans jag var i affären och lämnat vägarna helt leriga! Herregud när jag väl tog mig innanför dörren hade jag lerstänk upp till axeln! Jag skojar inte upp till axeln!!! Nog för att jag inte räcker många centimeter över marken men hey bilar sluta skvätta på mig när jag går på trottoaren!
Allt detta borde sammanlagt ha gjort mig på dåligt humör men jag är fortfarande på alldeles utmärkt humör! =D
Fast när jag kom hem så var jag vrålhungrig och vräkte i mig oliver medans jag gjorde iordning min grekiska sallad! ! Syndigt gott!
Ikväll är det "avslutning" på spinningen med tomtespinning eller nissespinn som vi säger på svorsk! Då är det rött och tomteluva som gäller eller annan julig spinningsutfit=)
Har ingen tomteluva men lite julinspirerade kläder ska jag nog fixa fram!
Kram kram

1 kommentar:

Anonym sa...

oh, entusiasm, det var precis vad jag behövde lite av, tack =)