torsdag, november 29, 2007

Nu är jag klar för idag!

Ja finally efter många timmar seffektiv plugg! Ja vad glad jag blir när det går bra att plugga!
För att se till at humörsvängningarna håller någorlunda ordning så var jag tvungen att ta tag och storstäda min lägenhet! Familjen med mor i spetsen kommer hit imorgon! Nu är lägenheten renare än vad den var innan men långt ifrån så ren som jag skulle vilja haft den! Men det är bara att acceptera faktum bättre än så här hinner jag inte få det att bli! Borde börja packa väskan oxå för efter att de kommer för att hämta upp mig så ska vi åka iväg till termobad över helgen för att fira mormor som fyller 80! Detta betyder tyvärr att jag måste träffa släkten! Suck suck suck! Men jaja det får väl gå an!
Nu är jag däremot trött trött trött och funderar seriöst på att gå å lägga mig! Imorgon blir det upp tidigt för att åka till tesco, plocka färdigt här hemma, packa, träna, skriva prov igen och hälsa familjen välkomna till mi casa! Eller tja mi lägenhet som jag inte kommer ihåg hur man säger på spanska!
Natti natti allesammans

Inga kommentarer: