torsdag, november 15, 2007

Efter snöslask kommer sol

Ja det var en grej jag glömde nämna med denna dag! Det var att imorse och större delen av dagen så hade vi snöblandat regn här i Pécs! Det var illa!Illa! Missförstå mig rätt jag älskar snö och vinter men slask får vi gärna vara utan! Hade jag inte haft IM att se framemot så hade jag krupit under täcket igen och gått i ide. Men nej det var bara att bege sig ut i övädret! När allt kom omkring så är jag glad att dagen är slut för nu är det snart helg! Imorgon kanske det tom blir lite salsa vi får se vi får se! Ikväll så tog jag och Å en lite promenad till stan och solade lite! nu är det ju mörka tider så de var skönt med lite värme! Efter det så tog jag mig hem och höll på att få ett anfall på lägenheten! Det som har gått och gnagt mig i flera dagar (tänk hybelkaniner och diverse andra trevliga grejer) men som jag inte haft tid till att ta tag i fick mig nu heltr igång och jag körde en snabbstädning av hemmet. Det är ett tecken på att man börjar bli gammal när man har blivit det man frukade mest som liten--sin mamma! *valfri skräckfilms themesong spelar i bakgrunden*
Dagens läxa: Se till att skicka sms till rätt person! Annars kan det bli lite jobbigt
Dagens höjdpunkt: Att jag nu ska gå och frossa cocosbollar utan cocos= chokladbollar och sen gå och lägga mig och sova läääänge!

Belsebub: Du lider av en ytterst farlig sjukdom! Dr Najn ordinerar extra mycket varm choklad, chokladkakor och allt annat som har choklad eller socker i sig samt säng/rumsläge med förbjud att gå ut genom ytterdörren på tre dagar!

1 kommentar:

Ivar sa...

Det var väl det jag trodde, att förkylning är en väldigt farlig sjukdom. Nu blir jag orolig på riktigt.