torsdag, november 22, 2007

Haha jag är patetisk

Jag har verkligen gjort allt möjligt knäppt den senaste stunden!
  • Startat en maskin tvätt mennu finns det ingen mer tvätt att tvätta så sånt kan jag inte roa mig med i helgen i all á fall!

  • Dammat av byråerna och fönsterblecken

  • Börjar organisera strykhögen som växer och växer varje dag

  • Tagit fram kyckligen och druckit en kopp thé

När jag hoppade omkring här hemma så råkade jag få syn på mitt skrivbord och höll på att skratta ihjäl mig! För mitt organiserade kaos som jag har runt om mig när jag pluggar måste se komplett galet ut för folk som kommer innanför dörren så jag knäppte en liten bild på mitt lilla skrivbord och lade till lite kommentarer etc.etc


Visst är det helt självklart vad jag behöver alla grejer just där för?

Oroa er inte jag plockade ihop lite efter att bilden togs=)

Nu skönheten och odjuret

Inga kommentarer: