måndag, november 26, 2007

Jul-spinning

Wohooo!!!
Gud vilken härlig kväll! Var nästan lite trött när jag traskade iväg till spinningen! Men vilken energi! Spinna till jullåtar eftersom detta var det sista "engelska" spiningtillfället för vår ledare går ju oxå på skolan och behöver plugga till examensperioden! Alla hade rött på sig och flera stycken hade tomteluvor! Glitter hängde mellan cyklarna och jag hade julhjärtan hängande från min cykel!
Sen fick vi clementiner och pepparkakor och sitta i ring och mysa ihop efter spinningen var över! Jag tog inte med mig någon kamera men det hade M gjort så förlåt alla som inte kommer få bort bilden av svettig Nina från näthinnorna kommande dagar=)
Jag som hade tänkt att ta en taxi hem kom på bättre tankar och promenerade i vanlig ordning! Smet bara in i en liten butik för att köpa vatten och undrade lite varför hon bakom kassan tittade så konstigt på mig! Sen när jag kom ut ur butiken och såg Å så fattade jag varför! Alla vi tjejer på spinningen hade målat svarta fräknar på oss i ett försök att bli mer tomte-nissiga... Kan man ens säga så? Varken jag eller Å hade ju tagit bort våra så det är inte så konstigt att hon undrade vad jag var för en knäpp typ=) Men det bjuder jag på =D
Behöver jag nämna att jag träffade folk som jag aldrig brukar träffa utanför skolan annars och har förklart sjuttiofemgånger varför jag har påmålade fräknar i ansiktet!
Haha
Well nu ska jag gå och hoppa in i duschen och fortsätta nynna julsånger! Snart är det jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: