fredag, november 16, 2007

Dinner time

Ja idag har det varit en trevlig dag! Först en sväng till skolan och electives.. Easy very easy!
Sen blev det en kort snabbis hem och byta väska och lite annat innan det var dags att träffa min kära salsapartner JS hemma hos honom innan vi slog följe till Los Bongos och salsakursen. Efter att ha provat på lite småsteg hemma själv i lägenheten så var jag lite chockad över hur mycket som jag har glömt! Ett år är ju i och för sig ett år sedan men ändå! Fast när vi väl kom igång och blev lite varma i kläderna så gick det ju riktigt bra! Sjukt kul var det att komma igång igen! Så det ska vi göra om nästa fredag! Hurra Hurra!
Efter kursen så blev det en liten sväng ut till tesco med J (farligt lika konsonanter där det får vi göra något åt) där en massa gott inhandlades och när vi kom hem till mig så gjorde vi en pastasallad med kyckling, mangoraja sås och vitlöksbröd. Syndigt gott var det! Det var så gott att jag var tvungen att ta kort på hur det såg ut vid mitt lilla matbord!

Ja så blev det visst ett litet sneak peak hemma hos Nina oxå;) Jag har faktiskt fixat lite before pics som kommer komma upp med lite after pics när jag hunnit fixa after picsen en dag när lägenheten är ren och fin! Eftersom jag har som mål att köra storstädning i helgen så kanske det blir förr snarare än senare men vi får se vi får se! Sen får vi ju se hur länge min lilla orchidé överlever också!
Nu är det dags för lite hemmalagda milkshakes och lite House för att runda av kvällen!
Ciao

Inga kommentarer: