onsdag, november 28, 2007

Tired

Ja just nu är jag bara trött! Det har varit en lång dag! Pharmacologyn var helt okay denna morgon faktiskt! Lyckades ju tom svara på en fråga som läraren ställde... Wow jag är så imponerad av mig själv! 1. för att jag klarade av att vara fokuserad hela timmen och 2 för att jag lyckades läsa svaret som fanns på overheaden=D
Sen var det basic surgical techniques- laparoscopy! Efter förra veckans irritation så var det här sjukt kul! Såååå kul! Laparoscopy training in a boxtrainer. Hålla på att flytta hårsnoddar etc. Inte så jäkla lätt att röra sig i 3D när man ser i 2D på skärmen.
Efter det var det med psychology en stund där jag satt och sov och sen så var det dags att gå hem och plugga lite! Tur att Å hade bestämt sig för att få med mig på träningen annars hade jag lätt tagit och fegat ur! Men nu känns allt så mycket bättre även fast jag är helt slut!
Men nu ska jag se en episod något sen får det bli natti natti!
Ciao

Inga kommentarer: