torsdag, november 08, 2007

Tesco

Efter att ha dragit ut på det till det längsta så insåg jag igår att det inte gick att fördröja det något mer eftersom skåp och lådor ekade tomma! Jag var tvungen att fara ut till Tesco och handla! För att göra det hela ännu roligare så höll dom som bäst på att möblera om på tesco så det var jättelätt att hitta alla grejer jag skulle ha! Efter fram och tillbaka körningar i det oändliga så var jag äntligen klar med min storhandling och beställde en taxi i informationen! När jag står ute och väntar på taxin så kommer en av mina grannar! De var tydligen oxå ute på tesco för att handla! Vi pratade om lite allt möjligt en stund men taxin dök aldrig up! Då fick jag skjuts av mina grannar hela vägen hem samt mina varor inburna åt mig! Vilken service! De behövde i alla fall inte åka till gymmet den dagen med tanke på allt jag hade köpt!
Var dessutom tvungen att laga thaikyckling till middag eftersom frysen (som är helt otroligt liten) inte rymde mer! Men gott blev det=)

Inga kommentarer: