lördag, november 24, 2007

Stress stress stress

Igår var... en jäkligt stressig dag. Samtidigt som lektioner och prov bara avlöste varandra på löpande band så lyckades jag dessutom med konststycket att verkligen köra ihop planeringen för nästa fredag! Herregud!
1,2,3,4,5,6,7.......
...
...
...
Ja anyway jag lärde mig igår efter ett nervöst sammanbrott att jag får försöka fixa en sak i taget! Jag kan omöjligt vara på fyra ställen samtidigt och detta ska fixas på måndag morgon! Eller möjligtvis runt lunchtid kanske...
Anyway så var salsaträningen sjukt kul! Jag klarade av det med högklackade skor oxå (proud) och JS fötter verkar ju fortfarande vara något så när intakt ;P
Oj oj nu ska jag sätta mig bekvämt i stolen och plugga lite pharmacology innan det är dags för lite shopping nere på arkad med Å! Ciao

Inga kommentarer: