onsdag, november 14, 2007

K-k-kaaallt

Ja kära vänner! Har sitter jag och skakar! Hade jag varit äldre så hade löständerna skallrat också! Varför fattar jag inte riktigt men jag vet en sak i alla fall! Jag drar mig för att gå ut genom dörren... Ute är det fem grader (rykte om snö till helgen men det vägrar jag lyssna på, idiotiska påhitt) och inne är det över 20 grader så jag fattar verkligen inte varför jag fryser! Men händerna är som isbitar och till och med knäna är kalla! Hur e det möjligt att frysa om knäna???!!
Nej nu ska jag gå och lägga mig jämte elementet med min kaffekopp innan det är dags att vakna till och dra sig iväg till skolan! Släpade mig upp extra tidigt för att hinna läsa färdigt kapitlet som jag skulle läst ut igår! Nu är det utläst och ögonen går i kors! Radion står spelar musik för fulla muggar och kaffekoppen lockar!
Adios

Inga kommentarer: