måndag, november 19, 2007

Chokladscones och neuropsychology

Jag var trött och sliten när jag äntligen kom innanför dörren klockan 18 ikväll. Det var en lång dag i skolan, höjdpunkten var när microbiologiläraren efter att han kört sitt sedvanliga upprop med en fråga och en mindre föreläsning per person så tittar han bara på klassen och säger. Åsch ni kan gå nu! Lycka! riktigt nog så var det bara en halvtimme kvar av lektionen men ändå! Efter en timme aerobic så var jag mör och gå och promenerade hem. Å gick med till skolan och sen fick jag besegra den sista biten själv.
När jag äntligen hade tagit mig innanför dörren så fixade J middag. Oxpytt med stekt ägg! Mums för en trött student!
Nu har jag suttit och gjort min neuropsychology hemläxa tills på onsdag! Motivation and drug dependent behavior...Applåd men mer går verkligen inte ikväll!
Nu har jag dessutom stillat mitt sug efter något sött och bakat chokladscones... Dvs scones med chokladfyllning! De blev jättegoda!


Nu ska jag soooova natti natti poå er

Inga kommentarer: