söndag, november 25, 2007

Dränkt

Ja kära vänner detta har varit en intressant dag.
Humöret har åkt upp och ner som en jäkla berg och dal bana! Men tillslut stannar det på topp!
Jag har varit duktig och pluggat surgery sen så mötte jag upp mina girls för vi skulle till texmex och äta lite middag och gå igenom lite surgery ihop. Men ack texmex är tydligen stängt på söndagar så det fick bli lemon istället! Men det var lika trevligt det!
På vägen hem så började det regna och det fanns inga taxibilar i sikte någonstans så jag hann nästan halvvägs hem innan jag fick tag i en bil! Kan ju säga att jag har varit torrare men samtidigt var det skönt att promenera en liten bit!
Nej nu ska jag nog se en film eller något! Orkar inte! Nu såg jag dessutom att klockan hunnit bli nio! Jisses dags att diska och gå och lägga sig snart! Ciao

Inga kommentarer: