onsdag, november 28, 2007

Hej igen!

Ja hej och hå så försvinner dagarna! Igår hände inget specieltt! Skolan var inte så farlig som den brukar vara på tisdagar (vad har hänt med mig??!!!) och efter skolan blev det en liten improviserad promenad in till stan i solskenet! Inne i stan så köpte jag lite mat till middagen! Sen åkte jag hem, pluggade lite sen var det dags att fixa middagen! Oxkött med potatisgratäng och grönbpepparsås. POtatisgratängen blev lite sådär, jag har gjort bättra men hey vad gör det om hundra år när allting kommer omkring!
Hittade almondytårtor på interspar igår! Blev så glad att jag köpte tre! Men vad tråkigt att två inte får plats i mitt frysfack dådå! DÅ måste jag ju äta en till idag=D Haha tur att jag har hjälp annars skulle det aldrig gå!
Idag är det sunshine sunshine sunshine! Sitter här och tar bort nagellacket för det ¨är no no no på surgeryn sen idag! So bye bye röda naglar! Uuuuh börjar dagen men pharmacology! Kan ju tänka mig en roligare start men aja det är sunshine ute people!!!
Ciao

Inga kommentarer: