söndag, november 04, 2007

Flykten

från EKG papprerna! Jag har leads högt över huvudet och jag har inte ens börjat kolla i boken än! Det räckte med igår... Verkligen tryck in allt i huvudet och fortfarande kan jag inte ens hälften av vad jag borde kunna! Dessutom så är det practical examination i Basic surgery på onsdag! Merde! Volksmann's bone curette, Deschamp's ligature needle, Allis forceps, Backhaus towel clamp*repeterar*
Men men det kunde ha varit värre! Har vart en härlig helg ändå får jag väl säga! Var ute och tog ett par öl i fredags pluggade hela lördagen, halsont och huvudont botas bäst med rosa piller, kopiösa mängder kaffe och thé och en halsduk runt halsen!
Om jag nu ska sluta svamla så måste jag bara säga att underliga personer har hoppat in i mitt liv den senaste tiden! Den ungerska svenska läraren som vi träffade på dante t.ex. eller som senast imorse i min trappuppgång där jag mötte en jag inte hade väntat mig att möta där...
Jaja nu är det dags för P,QRS,T,U waves, intervals sinusrhythm...
*piiiiiip isoelectric line*<--- I'm screwed

Inga kommentarer: