lördag, november 17, 2007

Helt enkelt en vanlig lördag

Idag har varit en helt vanlig lördag i Pécs. En liten trevlig mix utav allt möjligt. Först en lång härlig och välbehövlig sovmorgon och sedan så lite plugg. Efter det så var det hög tid att reta J lite så när det var avklarat kändes allt så mycket bättre =)
Nu på eftermiddagen så har jag gjort en välbehövlig storstädning av min lilla lägenhet! Fixat iordning i alla skåp och lådor och allt som man oftast inte har tid med! Nu har jag dessutom hunnit med att se filmen Ratatouille också! Det är tyvärr synd att säga det, Disney-älskare som jag är men inget kan slå de gamla klassikerna och denna filmen var tyvärr inget undantag och är nog inget jag skulle se igen...
Nu är det nog snart dags att gå och lägga sig! Natti natti

Inga kommentarer: