måndag, december 31, 2007

Today!

Ja hello hello! Nu har jag varit sådär tyst en held dag igen! Jag hade faktiskt tänkt att skriva en liten snutt igår men det blev helt enkelt inte av! Men eftersom syster yster fyllde år igår hade jag tänkt att jag skulle göra ett litet collage och sätta upp här men så blev det icke! Men grattis gumman i efterskott i alla fall!
Idag så har jag raggat mig en study date! Igår var verkligen katastrofal dag! Jag har ingen självdisciplin och jag fick inte så mycket gjort som jag borde göra! Om man då bortser från x antal episoder av diverse serier! SÅ därför har jag just nu en liten mullvad som ska kolla in om skolan är öppen idag (biblioteket är inte det) annars sätter vi upp en studiebunker här hemma hos mig! Vilket mer eller mindre tvingade mig att gå upp tidigt för att räja undan det värsta här hemma! För nu ska ni ju inte tro att jag har städat de två tre gångerna jag har sagt att jag skulle göra det! Ack nej ack nej! Riktigt lat är vad jag är!
Så nu blir det hårdplugg innan det är dags att åka ut till tesco och köpa lite bubbel till ikväll! Den ytliga delen av mig undrar vad hon ska ha på sig ikväll en annnan del just don't give a damn! Vi får väl se vilka sida som vinner =)
Ska eventuellt försöka ta med mig en kamera men jag suger verkligen på att ta kort så I promise nothing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi there.

I do not know what you wrote there but all i want to say is: Wish you a happy new year.

András from Hungary :)