onsdag, december 12, 2007

Haha tankspriddhet!

Det får numera bli en liten egen kategori här på bloggen! Efter att min tankspriddhet satte mig i klistret igår så kände jag att jag var tvungen att göra något åt det! Min nya lösning är:
POST-IT lappar! Det skall skrivas ned vad man måste göra och när man måste göra det i samma sekund man tänker på det annars så försvinner det ur minnet och folk blir arga eller jag blir arg på mig själv!
Efter att jag har bestämt det imorse så har jag ju varit borta hela dagen: Surgery provet gick bra tack alla som har undrat hur det har gått (0) och sen har jag försökt plugga neuropsyk och medpsyk med betoning på försökt!
När jag nu satt och skrev detta inlägg så råkade jag snegla ut i hallen och gissa vad jag ser där! Matkassen från affären med mat jag handlade på väg hem! Den har jag bara ställt där när jag kom in genom dörren och glömt packa upp! Hurra!
Nu ska jag dessutom dra på mig träningskläderna och släpa iväg mig till gymmet! Fan kroppen skall pinas så den sover ordentligt inatt så jag får mycket gjort imorgon istället för att gå omkring i dvala hela dagen! Köpte till och med äpplen på vägen hem så jag orkar laga mig middag sen! Eller så blir det bara en smörgås å så ägnar jag tiden till att diska upp för det går inte att blunda varenda gång jag går förbi köket! Jag får blåmärken på bena av att slå mig när jag inte ser vart jag går!

Inga kommentarer: